Home > ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΕΝΤΡΟΥ

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΕΝΤΡΟΥ

Αξιότιμα μέλη του Β.Ε.Α.,

Αξιότιμε πολίτη, επιχειρηματία, ελεύθερε επαγγελματία, εργοδότη ή εργαζόμενε, επισκέπτη της ιστοσελίδας του Κέντρου μας, καλώς ήρθες σε ένα χώρο όπου θα βρεις λύσεις σε πολλά προβλήματά σου.

Εξηγούμαι:

Στην εποχή των πολλών πρακτικών (οικονομικών, φορολογικών, επαγγελματικών, χρονικών και ψυχικών) προκλήσεων που παρουσιάζει η καθημερινή ζωή και η δραστηριοποίηση στην Ελλάδα για όλους μας, τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Χρειαζόμαστε λύσεις. Και μάλιστα λύσεις εφικτές, χρηστικές, σύντομες και όσο λιγότερο ψυχοφθόρες γίνεται.

Ένα πολυ-εργαλείο τέτοιων λύσεων είναι η Διαμεσολάβηση που θεσπίστηκε με το νόμο 3898/2010. Τη Διαμεσολάβηση εφαρμόζει έμπειρα και αποτελεσματικά το Κέντρο μας, υπό την αιγίδα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών που την υποστηρίζει έμπρακτα από το 2012.

Με τη Διαμεσολάβηση, οι επαγγελματίες, οι επιχειρήσεις και οι πολίτες λύνουν τις ιδιωτικές τους διαφορές (επαγγελματικές και μη) εκτός δικαστηρίων. Το κάνουν με λύσεις που επιλέγουν οι ίδιοι και ανταποκρίνονται στις δυνατότητές τους, με τη συμβουλή και παρουσία των δικηγόρων τους και με την ισότιμη βοήθεια προς όλους ενός ειδικού Διαμεσολαβητή (από πίνακα του Υπουργείου Δικαιοσύνης) που έχει εκπαιδευτεί στις διαπραγματεύσεις, την ψυχολογία και το δίκαιο και διαθέτει πρακτική εμπειρία στη διαμόρφωση συνθηκών εκτοπισμού αποδεκτών λύσεων. 

Για περισσότερες πληροφορίες πάνω στη Διαμεσολάβηση, επισκεφθείτε την ενότητα “Συχνά ερωτήματα” της ιστοσελίδας μας, με χρήσιμες  ερωτήσεις και απαντήσεις.

Τέλος, μέσω της Διαμεσολάβησης, όποιος πολίτης, όποια επιχείρηση ή όποιος επαγγελματίας έχει μία  ιδιωτική διαφορά, τη λύνει σε σύντομο διάστημα (λίγων ημερών ή λίγων εβδομάδων) και πετυχαίνει:

– Να χειριστεί αποτελεσματικά μία πληθώρα διαφορών του, όπως αυτές με έναν ιδιοκτήτη ή ενοικιαστή του, αυτές με Τράπεζες, με συνεργάτες, εργοδότες ή εργαζόμενούς του, με προμηθευτές του, με όποιον του παρείχε υπηρεσίες, με συγγενικά του πρόσωπα, στα πλαίσια συνεργασίας ή της οικογενειακής τους σχέσης.

– Να δώσει μία λύση στη διαφορά του προσαρμοσμένη “στα μέτρα του” (στις δικές του δυνατότητες χρόνου και χρημάτων και στις δικές του ειδικές ανάγκες).

– Να κλείσει, σε περιβάλλον εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας, το πρόβλημά του.

– Να διασώσει σχέσεις συνεργασίας ή συγγένειας που θα βλάπτονταν ή θα διακόπτονταν οριστικά στις αίθουσες των δικαστηρίων ή έστω να τις χειριστεί με διακριτικότητα.

– Να ρυθμίσει τις οικονομικές του εκκρεμότητες, να αποκτήσει ή να διατηρήσει οικονομική ρευστότητα.

– Να αποφύγει πολυετή αβεβαιότητα και ψυχική φθορά.

– Να αποφύγει δημοσιότητα, σημαντικά έξοδα (όπως τόκους, ένσημα, έξοδα επίδοσης) και δαπάνες που συνδεόνται με τις δικαστικές διαδικασίες.

Για να απαντηθούν τυχόν  ερωτήματά σας πάνω στην πρακτική υλοποίηση της Διαμεσολάβησης και για να διαπιστώσουμε μαζί με ποιο τρόπο  η Διαμεσολάβηση μπορεί να ωφελήσει τη δική σας υπόθεση, απευθυνθείτε μας στο τηλέφωνο 210.36.80.733 ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνσή μας infodiam@acsmi.gr για τον ορισμό συνάντησης στα γραφεία του Κέντρου μας.

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής του Κέντρου Διαμεσολάβησης του Β.Ε.Α.

Σπύρος Αντωνέλος

Δικηγόρος, Διαμεσολαβητής, Εκπαιδευτής, Συγγραφέας